BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 26, 2010

Buku kami..

Untuk entry yang ni,aku nak rekemen buku yang aku ade untuk korang bace..buku ni sesuai la untuk persediaan kawan-kawan yang terasa nak kawin dan yang dah kawin pun kena bace.. buku yang bertajuk 'PIKATLAH HATIKU (30 BISIKAN HATI ISTERI)' dan lagi satu 'KHADIJAH DIHATI RASULULLAH'

ni buku yang aku hadiahkan kat suami mase kitorang bercinta dulu.hihi.. mase ulangtahun kelahiran abg yang ke 25tahun. tahun lepas la. mase tu bulan 10. tapi mase bulan 6 taun lepas abg dah cakap nak ajak kawin bulan 6 tahun ni [da kawin dah pun kami..hehe]..So,memang sesuai la buku ni di bace sebelum kawin.untuk tambah ilmu agama dan rumahtangga.

untuk buku bertajuk PIKATLAH HATIKU(30 BISIKAN HATI ISTERI) ni,buku ni dipenuhi dengan bisikan hati seorang isteri buat suami tercinta.

antaranya..
suamiku,bermesralah dengan isterimu..
suamiku,fahamilah perubahan semula jadi isterimu...
suamiku,buanglah sikap pemarah dan garangmu..
suamiku, sentiasalah bersikap adil..
suamiku,hentikanlah tabiat merokokmu..
suamiku,janganlah terlalu ego..
dan banyak lagi sampai cukup 30

buku kedua pulak 'BAGAIKAN KHADIJAH DI HATI RASULULLAH'. buku ni memberi petua-petua cinta abadi dalam perkahwinan,pengalaman sebenar,tips perkahwinan, dan amalan doa tertentu dalam mengemudi bahtera perkawinan supaya kekal hingga akhir hayat.


cover buku ni memang cantik dan menarik untuk semua orang berminat nak bace..termasuk aku! tapi lum bace abes lagi pun.[click pada gmbar kalau nak besarkan]


lepas kitorang kawin,abg pulak hadiahkan aku buku kat bawah ni.sebagai balasannye..haha! memangla xkan suami je nak faham isteri..isteri pun kena faham suami gak. 'FAHAMILAH PERASAANKU(30BISIKAN HATI SUAMI)'



cubalah dapatkan buku ni kat kedai.murah je hrga die dalam rm16-rm19.90. ni harga semenanjung la,aku pegi kedai popular baru2 ni, aku tertengok yang buku-buku ni dah jadi 'BEST SEALER BOOK'..memang berbaloi kalau beli dan bace!

3 comments:

Nur' Shafiqa Saleh said...

hahahha...
husna...
buku tu aku yg teman ko beli kan..
emmm..kawen dh kawan aku ni..
beruntung ko dpt suami yg
blh bimbing ke jalan Allah..
smoga berkat rumah tangga ko..
itu adalah jodoh yg paling sesuai dgn ko kan....doakan aku jmp dgn lelaki yg mcm tu k.....ble baik agama dia..maka baik lah drinya utk menjadi ketua keluarga..

Nur' Shafiqa Saleh said...

hahahha...
husna...
buku tu aku yg teman ko beli kan..
emmm..kawen dh kawan aku ni..
beruntung ko dpt suami yg
blh bimbing ke jalan Allah..
smoga berkat rumah tangga ko..
itu adalah jodoh yg paling sesuai dgn ko kan....doakan aku jmp dgn lelaki yg mcm tu k.....ble baik agama dia..maka baik lah drinya utk menjadi ketua keluarga..

Anonymous said...

hahahha...
husna...
buku tu aku yg teman ko beli kan..
emmm..kawen dh kawan aku ni..
beruntung ko dpt suami yg
blh bimbing ke jalan Allah..
smoga berkat rumah tangga ko..
itu adalah jodoh yg paling sesuai dgn ko kan....doakan aku jmp dgn lelaki yg mcm tu k.....ble baik agama dia..maka baik lah drinya utk menjadi ketua keluarga..