BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 14, 2009

reuniTe F7P5 11/09/09

alhamdulillah..
first of all,thanks a lot kepada sbhagian kwan2 xF7P5 yg sudi dtg mjlis berbuke puase yg aku plan ni..haha.maklumla,last minutes py plan,so ramai yg xdpt dtg.ade la 10 org je.. tp ok la kan. ade gak.huhu. aku bertolak dari UPSI pukul 2.30pm sbb pagi ade lab dulu. pastue jmp linda kt KL central. memule Luke nak saing,tp die ade lab ptg.dy suh pg dlu..smpi kt KTM UKM,syikin datang jmpt.pastu g bilik die,ktrg ciap2 mandi n smyg. kul 6.30pm bertolak g restoran..
kt bawah ni restoran yang tirah tempah untuk kitrg..thanks tira! Restoran Rimba Klasik.



gmbar kt bawah ni antara rkan2 yg dtg..termasuk fizi (tukang tgkp gmbr) hehe..import dr F7P2


ni plak gmbar makanan yg kitrg dah telan..ade tomyam,sotong ngn udang msak sos kut, kailan ikan masin,buah-buahan, kerang bakar,telur dadar.and air sirap..hehe.sedap2 gak, tp air sampai lmbat.slamat ktrg xtercekik. patue tomyam die ade daging..huh,aku xmkn masakan yg ade daging.tp tomyam die cam sedap..terliur aku.


hehe,gossip gulz,aku n linda..smbil mkn smbil gossip..



ni plak faiz ( ketua prac) .. bab2 mkn,die mmg menang.hehe..abis air sirap 1 jug die telan.


setelah kenyang..hehe..tgkp gmbr skejap. ktrg 5 org je gulzs yang ade..kalau ade fara kan best! hmm...


ni kitrg dah nak kuar restoran dah. tgkp gmbr kenangan dulu kat dpan restoran..Kuan nak blik dah sbb die ade game futsal. meriah betul kwn2 aku ni.. kt mane2 pun blh tgkp gmbar.


balik je dari makan kt restoran kitorang pun bertolak pg karoke..ni cadagan tira tau.bkn aku!huhu..bln ramadhan ni..huk2. ktrg g kt MetroJaya Kajang.sewa 1 bilik. 1st time g tempat camni aku rase seram gak. kitorang enjoy sampai 3 jam (ngeh2, slamat mak aku xreti bukak blog).ni la penyanyi yg paling hebat..abis bpe lagu ntah diorg bantai


syikin n Dilla emily..rock kapak gak diorg ni..haha. "romeo take me somewhere we can be alone" lalalalala....


2am. parking loT.dah nak balik dah.sedih plak rase (walaupun mate aku dah berdenyut). thanks a lot again kepada kwan2 yg dtg..korang mmg best! slamat tinggal n jumpa lagi.muaaahx =)


LOT oF L.O.V.E...

0 comments: