BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 10, 2009

coreTan hati


hmm...sebenarnye aku dah xsabar nk blik sbk bernam. ade byk yg aku perlu selesaikan cuti raya ni.duk upsi ni pun,kelas bape kerat je every week..isnin ngn selase je..2 pun skat 2 3 jam sehari. penat rase nak menunggu mase berlalu.. aku kdang2 try gak bukak buku pysics classic2 ngn quantum, tapi nape ntah..kpale aku mcm xboleh terime dah ape yg blaja kt kelas.aku sgt risau tp memandangkan kwan2 pun ade probs yg same,so kurang skit la beban kpale aku.. 2 subjek ni memang susah. ramai senior dlu3 yg failed.ADEH!

--->aku rindu kt family especially mak.. cian kt mak..puase ni 1st time mak berbuke n bersahur sorang2 kat rumah..maklumla.ayah da xda sejak 7 tahun lepas. mesti mak rindukan ayah bile saat ramadhan datang lagi. adik bradik pun da masuk U,n Keje. adik aku yg bongsu pun bru masuk UITM seri iskandar. kitorang balik setiap ujung minggu..tp aku rase tue xmemadai untuk mak. mak amik tempahan wat biskut raye.bile siang2 ade gak pekerja mak datg umah. ngn ragam anak kecik die lagi..mgkin ilang sunyi mak bile siang. sunyi hidup mak bile ayah xda.. kasih sayang diorg xde tolok bandingan. mak aku seorg yg educated, tp benti keje sbb nk jage kami..

bile ramadhan nk berakhir ni,mesti aku di bayangi mase lalu.. 7 taun yg lalu..Allah amik ayah dari kami dengn jalan yg cukup singkat dan mudah...alhamdulillah...La Tahzan Ya husna.. kekuatan sekarang dtg dari semua pendampingku..

--> husNaRadzi...20 ramadhan..


0 comments: