BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 15, 2009

KeCeWa SunggUh Hati INi..

hari yg menyedihkan..
hmm..

ingat nak balik arini.
rempit naik skuter biru aku yg cute tue je.
tapi sepah n wana ckp,bahaye balik sorang.
kawan aku ade kelas lagi.
aku da xsabar kalau nk balik esok.

borink la kat TM nie.xde suasane raye.
bile pikir bahaye plak, aku seram gak.
mane tau ade penyangak ke,perogol ke,tahan aku kt tengah jalan..adeh.

aku pun ngah sabar jela ni..petang td ujan lebat.
aku spent mase ngan tido je.
nk study pun malas.
ade gak call mak ngn shukri.
happy sekejap.
mak cam merajuk je bile aku cakap xjadi balik arini.
nak wat cemane kan.
hmm

kepada my baby:
-->esok jangan wat haL ok?
-->saya sgt sayang Kamu.
-->bawaklah saya balik berjumpa ibuku.
-->Saya Bawak Kamu elok2 =)

this is my BabY

1 comments:

Anonymous said...

mengapa tidak:)