BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 19, 2009

semester akhir di Upsi.. ramadhan terakhir..

hmm, da genap 3 taun lebih aku kt Upsi.byk kenangan manis n pahit yg dlalui ngn kwan2..cewaaah! tambh2 plak ble da dkat2 ramadhan ni..insyaallah ari sbtu ni sluruh umat islam akan menyambut bln ramadhan al mubarak.. teringat semester2 lpas time smbut ramadan ngan kengkawan.. memule ktrg ingt nk mkn sedap2 kt bazar. but then, ble pg je haduhmak! mmg best,tp hrga mhal n sesak..pas2 ktrg msak sndiri je kt umah...tringat kenangan masak rendang!

resepi ty mak 2..hak2..pas2 bli ayam beku kt TF behrang ngn housemate. pas2 da lewat nk msak.pisau plak tumpul..ape lagi,gune la teknik tarik menarik..terkepak peha ayam 2..aku pun tunjuk skill msak..haha. (wlupun mse 2 gne rempah rendang cap Maggi).besela..duk umah tman ni,xde pape yg blh tanam..tg malim ni pun pelik,ptg2 pasar basah dh xde jual pape..leceh btul..MDTM! blh x tlg bkak GIANT? . hehe,tp xpe azan je..BALUN!
ade gk msak kuah kacang yg best,dr ijah..ktrg mkn bsame2..mmg best, mcm adik bradik..jauh dr ibu ayah d kg..huuhuhuhuhuu..

mlm pun, ingt nk g tarawih..(awl2 semangat gler).. memule ktrg xtau ade surau dkat taman sri indah ni..(fuh,memalukan kaum hawa).. pas2 ktrg pun g naik kete mas..xpun kete bun..gilir2 la.. sampi je,smyg pun da mule..ape lg..join venture la..haha..
ble da msuk mggu ke2 je,msing2 liat nk pg surau..tp ats galakkan kwan2,insyaallah semua rajin2 blake..(trpakse ke? ahaks)

hari2 seterusnye berlalu mcm 2 gk.tp mmg best la housemate aku.sporting gler.. tp pling xbest klu klas abis kul 7..lauk kt bazar sume settle org lain balun..sakit hati aku..

penah skali ritu aku g naik skuter biru aku yg kiut 2..syok punyw nk g bli mknan, da ciap sume..gropenye aku tiggal kunci kt skuter,,,2 la penyakit aku yg xilang wlupun da 22 taun..huuuuu...nyah kau!

exception...
haha,tau np title kt atas 2? pompuan pompuan..msti ade MC py ble ramadhan ni.. haha, ble xpose je,ble xde niat nk than lapar, ape lg ulat dlm perut beerdering2 la.. klu dgr pg2 org bkak periuk 2???? sah!! 'tikus besar'..

2 la,mcm2 kenangan duk umah sewa..

0 comments: