BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 8, 2010

puasa ganti xabes lg da nak raya...papentah

nyampah betul bace comment kwn2 yg da start nyanyi2 lagu raya kt facebook.diorg tu da abes pose ganti ke? yeke ni? yeke? xcaya la..aku pun lg 3hari nak kene ganti..syukur husband nk teman kan n die pose sunat rejab.. xyah aku masak untuk lunch. tapi kat sabah ni kene bangun sahur awl sebab 4.40am da abes mase..yang paling best berbuka awal iaitu pukul 6.30pm..hehe

semalam my husband nk makan laksa.kitorang pun pegi la pasar carik laksa mentah dan ikan serta bahan2 yg sepatutnya..da beli semua, aku cadang nak masak arini..tadi da tengah msak tetiba baru teringat asam keping xde..cian die kene kuar ujan2 beli asam keping kat kedai..suh naik kete xmau..die kata leceh..so,die pg naik moto..cian...

pas ciap masak laksa aku masak nasik plak untuk berbuka..laksa tu cadang nk makan malam pas abg blik dr ngajar tusyen kt skolah..hm, gitu la ceritenye..inga nak masak siakap kukus ngn peria tumis.. kat sini abg cakap jgn masak byk2..sehai 2 jenis jadi la..family aku kuat makan ikan,slalu masak ikan banyak2,tapi family abg didik makan lauk ckit je..aritu cam merajuk juge bile die tegur ckp jgn membazir..tp bile pikir balik betul jugak..kami nk jage kesihatan =)

setakat ni,aku bahgia dalam berumah tangga ni..org kata kene byk sabar.. syukur die byk bimbing aku..ajak solat jemaah,ajak ngaji selalu..mcm2 pesanan setiap hari. mmg jodoh kite ngn orang yang berbeza kan? untuk saling membimbing dan melengkapi.

kekuranganmu dan ketidaksempurnaanmu adalah kebahagiaan bagiku!

with LOvE..

0 comments: