BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 8, 2010

MenunGGuMu

hai,penatnye la menunggu kan
macam2 jenis penungguan..huhu
contohnye tunggu bas datang,
tggu boyfren dtg jmput,
tggu result pekse,
tunggu nak bersalin,
tunggu buah jatuh,
tunggu bulan jatuh keriba..

aku ni sekarang penat gak menunggu..
nak tunggu panggilan interview,
nk tnggu surat posting,
nak tggu pengumuman aku dapat posting mane..

perit rase nak menunggu..
sebab keputusan tu semuanya melibatkan mase depan aku
aku mintak posting sabah dan selangor..
kalau dapat selangor, dekat la ngn mama..
tapi jauh ngan husband..
alamat kerinduan dan dpt anak ckit la..huu
kalau dapat sabah,ntah daerah mane plak dicampak aku ni..cian kitorang nk carik umah lagi.dala mahal..

kalau dapat negeri yang selain selangor n sabah lagi perit...aduyai..
kenape hidup kite asyik ditentukan orang lain yang jugak hamba ALLAH?
semoga aku dipermudahkan urusan duniawi dan ukhrawi..

aku mampu berdoa...(>_<)

1 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

btl2..penantian satu penyeksaan ;)