BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 18, 2011

mummy to be! insyaAllah

alhamdulillah,xdapat nak ungkapkan ngn kate!
da dkat 9 bulan kami tunggu.kawan2 aku yg kawen sama rmai yg dah bersalin n baby da ade kt sebelah. aku masih tunggu2 lagi.

bulan lepas ramai gak cikgu2 senior tegur.diorang cakap aku macam nmpak pelik.asyik kuar masuk tandas.aku jawab,bukan ape,mmg meja aku kat bilik guru dekat ngn tandas.haaaha.diorang selalu cakap mgkin aku ngandung.sebab kadang2 aku loya2.aku biar lagi ingatkan sebab mmg xtahan bau tandas. pastu pulak selera makan mmg down. aku ngaja sesi ptang.so pagi kena msak dlu.pastu terpaksa amik lunch pukul 10 lebih. kt skolah xde makanan dah nanti. kantin masak xsedap.pastu aku makan sikit je la sebab xselera. pastu xlame tu aku ajak kawan aku slalu makan kt rumah aku.kire teman la bagi selera ckit.pastu ok la jugak. tapi yang aku pasan lagi aku sgt benci masuk dapur. xmacam sebelum ni.

tunggu punya tunggu,baru aku sedar da dkat sebulan lebih xperiod.. last2 aku g cek sendiri gune urine test.tapi xde pape. kire xpegnent la.pastu nexweek nye, g klinik. aku xmo la harap sangat sebab da banyak kali test tapi xde. tapi nape ntah tergerak hati nak g klinik. aku pun pegi la klinik ngan hb. sebelum tu mase solat mgrib punyela doa sebab takut. sampai je klinik,trus wat ujian UPT lagi skali.ntah cemana boleh pulak timbul 2 line. maksudnye pegnent la tu! sambil tu doktor dok terangkan lagi. haha! mase tu Allah je yang tau! rase aku nak peluk trus hb.mmg rase terawang2 je! memang happy sangat!

memula aku xmo gtau kt sape2 lg kecuali family terdekat. sebab baru je masuk 2 bulan pegnent. ingt da stabil nnt bru nk gtau tapi bile bagitau sorang dua kawan,memang pecah la rahsia. papepun bile pikir balik,xpe la diorang tau.makin ramai yang mendoakan. lagipun da diorang asyik tanya dari awal kawen dlu. diorang asyik cakap mesti anak aku comey.haha.tu pun klu ikut muka hb aku la.klu muka aku kurang ckit kot.
semalam baru je daftar kt klinik Ibu n Anak. diorang amik darah, cek itu ini. pastu nanti wat apointmnt tok cek tiap2 bulan. doktor ckp duedate insyaallah akhir bulan 10.semoga semua slamat. amin..

trima kasih untuk yang mendoakan dan semoga kalian terus mndoakan! amin!

my hb mase kecik...harap dapat baby cute2 cam die =)

5 comments:

zinnirah said...

salam husna...alhamdulillah..rezeki dah sampai..untung la klu duedate hjg bln 10..bleh smbung cuti trus..hihi..pape pun tahniah ye..semoga dapat baby y comel..nati rajin2 la update psal baby..sronok je dgr cite org sal bby ni..jgn lupa jga ksihatan ye..mkn makann y bkhasiat ye ibu husna..

HusNa said...

thanx zurah..insyaallah kte cube update slalu.bz ngn skolah.kdg2 curik2 mase jgk nk tulis.hihi..ni pun da stat loya2 dah. doakan kte yg terbaik..n thnx again for ur advises b4 diz! =p

zinnirah said...

sesama..xpe..klu ada masa update la..rhat kna..kshtn kna jga..jgn sbb updte plak..rhat x ckup nti..hehehe..advise pasal ape ye sblm ni? sal g keraton ke?

Fika said...

lame dh babe xbuka umah ko..bile la dpt jumpa ko yer..

nurluvin87 said...

husna.....windu ko..huhu