BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 5, 2010

kenaNgan 3 minGGu

salam semua.. ari ni sgt la best sebab aku dapat tido lame..kihkihkih. blik sekolah,terus masak,makan, n tido..ni da abis 3 minggu aku g sekolah.. tinggal lg 13 minggu.adeh,rase lamenye la lagi.rase nak cepat kan waktu.tp bile pikir aku da nak kawen bulan 6 ni..pikir plak pasal kenduri yang banyak xsettle lg..rase kalut plak..nk bentikan jam plak rase.

bayangkan laH

setiap hari aku menghitung hari.tapi bile pagi2 sebelum nak pegi sekolah tue je.bile da kt sekolah, mase cam berlalu ngan cepat. dah asyik kene relief kelas je. pastu ngan kelas nak ngajar lg. minggu ni da bape kali aku xmakan kt kantin. makan pun lewat. perut da masuk angin.hm. sekarang ni aku betul2 hargai cikgu2 aku yang penah ajar,marah,cubit, denda, n macam2 lagi la mase sekolah dulu.. pastu bile tengok budak2 sekolah, aku teringin nak

1. pakai baju sekolah bkn baju kurung wane warni sbb everyday kena mix n match
2. belajar bukan mengajar
3. tengok cikgu wat demo experiment bukan tunjuk demo
4. makan ngan kawan2 ngan mulut nganga luas2, bukan perlu pura2 sopan depan pengetua

tapi yang bestnye, aku boleh denda student. bukan macam dulu.aku yang selalu kena denda.haha. bila ingat zaman sekolah dulu, rase rindu sangat. bagus gak bile jadi student yang nakal2 tp mau blajar. dan yang paling penting, bukan nakal yang buat cikgu sakit ati. setakat nakal2 yang wat orang tersenyum kambing je da la. dulu aku memang minat jadi cikgu,tapi bila ade cikgu yang asyik denda aku je,aku jadi menyampah ngan xsuka cikgu. penah dulu ade cikgu cakap:

"nanti kalau kamu jadi cikgu,dapat anak murid nakal n banyak mulut macam kamu, ingat la pesan cikgu ni"

huhu..sampai sekarang aku ingat. dan aku da rase (walaupun baru 3 minggu ngajar =) ) ape yang cikgu tu rase. aku ni xla teruk sangat kan? haha.. tolong comment my old scho0l fren!!!

ape yang aku da buat dulu?

tido,ponteng,makan dalam lab, banyak cakap, fly g mamak,..bla bla bla...byk lg




0 comments: