BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 3, 2010

poSto posto posting!

salam semua! fuh3..sedikit berabuk ni..lame x hupdate.malas ade,sibuk meniaga pun ade. jaga suami,anak-anak.eh! dah ade anak ke? hahaha..bkn anak betulla.anak pokok cili yg aku tanam kt balkoni umah tu..ahaha,.daun da sompek2 sebab ade brung pipit suka makan.ish3.kena tengok selalu.

semalam ramai yg kecoh2 kat facebook kate dah ade yg dapat surat posting.tapi masing2 yg dapat sarawak la.sabah dan semenanjung blom lg.mungkin arini untuk sabah.yg semenanjung nexweek. berdebar pulak aku jadinye..bukan ape,macam xrela nak tamatkan riwayat title suri rumah berijazah sepenuh mase.haha

harap2 arini aku dapat la surat dari KPM. amin. aku harap dapat la kat sabah ni. pastu nak kt kota kinabalu gak.xmo jauh ngan husband.cukup2 la aku berkorban datang kk ni.xmo la masuk pedalaman pulak. kalau xdapat sabah,mudah mudahan dapat selangor. pastu suruh abg apply balik semenanjung..wah! itu lagi menggembirakan!

semoga ape yang aku usahakan selama ni dapat balasan yg setimpal ya Allah! amin..jangan la pisahkan aku ngn abg. cian nanti xberasap dapur.hehe.makin kurus la abg yang da memang kurus.

p/s: doakan aku ye kawan2!