BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 11, 2010

cuTi Part 1..TuNang!

Alhamdulillah..syukur ape yg aku dan die rancangkan menjadi kenyataan. syukur yg teramat! seindah namamu Shukri.hehe.

Memula mmg kalut time nk wat persiapan. aku ni mane la reti nk hias2 hantaran. macam klakar plak rase nk beli bunga, reben, n mcm2 lg la. tp aku usahakan jugak dgn bantuan mak n adik! thanx dikya n ecah! berhari2 jgk la nk ciapkan aku pilih warne favourite iaitu biru.

Da ciap2 hantaran, mula pening psal majlis.nk wat menu ape, nk jemput sape..bla bla bla. lastly aku serah je kt mak n mak cume jmput sedara n jiran terdekat. sory kt kwan2!

13/12/09. hari majlis pertunangan aku. memang penat la dr pagi smpi ptg wat keje. berdebar plak tue. rase seram nk jadi tunang orang.majlis start pukul 2.30pm. tp aku still smpt lagi buat sambal belacan untuk tetamu mase pkul 1.hebatkan ! hahaha. pastu pukul 1.45pm start mekap2 n pakai baju. syukur fath n ecah datang tolong ape yang patut selaku mak andam. lepas je abis diorang bincang2, aku pun disarungkan cincin oleh mak mertua.menggeletar jugak tangan aku mase tue.terase dah takut nk jadi isteri orang!

insyaAllah, kami akan wat kenduri pada 5&6/06/ 10 nanti. Lepas aku abis practikal kt SMk Sg Soi Kuantan. he.. thanx kepada semua pihak yang terlibat. kat sini aku selitkan beberapa keping gambar untuk kawan2 yg xdatang n pengunjung blog. doakan kebahagiaan kami dunia n akhirat! Amin. Semoga jodoh kami berpanjangan! =)










0 comments: